Yanıtla: kedimin üstüne bastım ?

#80856
Ebru
Ziyaretçi

4 aylık kedimin karnına 45 kilo bir çocuk bastı .basmanın etkisiyle tuvaletini yaptı. Şuan durduğu yerde durmuyor ve sürekli kendini yalıyor. Yemek yedi su içti ama sürekli geziyor. Veterinere götürme imkanım yok. Ağrı kesici olarak bizim kullandıklarımızdan verebilir miyiz ?

ASLOLAN!
Evcil Hayvanınızın Sağlığı İçin Mutlaka Veteriner Hekim‘inize Muayene Ettirmenizdir.

Soracağınız tüm sorular anlattıklarınıza göre cevap verilir. Cevap veren kişinin cevabı sadece öneri niteliğindedir. Bu öneri sonucunda doğacak tüm olumsuzluklar cevap verene ya da siteye yüklenemez ve suçlanamaz. Soru soran kişiler şartları kabul etmiştir.