Birkaç gün önce bir kedi buldum sokakta veterinerlere götürdüm hiç bir sıkıntısı olmadığını söylediler birkaç gün geçtikten sonra vücudunda yaralar oluşmaya başladı bu sefer başka bir veterinere götürdüm mantar olduğunu söyledi maaliyeti çok yüksek olur dedi bende evde bakmaya karar verdim yaralarına travazol sürmeye başladım üstüne bağışıklık konusunda çinko vermeye başladım bir de itrakonazol içerikli bir kapsül ilaca başladım fakat hâlâ devam ediyo yaralar oluşmaya yavrunun keyfi yerinde ancak yaraları çok acaba siz ne önerebilirsiniz işe yarayacak veya ne kadar ayda veya günde geçer başka ne gibi şeyler kullanabilirim?