Kısırlaşma sonrası kusma durumu

2 yazı görüntüleniyor - 1 ile 2 arası (toplam 2)
  • Yazar
    Yazılar
  • #83934 Yanıtla
    Gizem
    Ziyaretçi

    Merhaba hocam kedimiz 5 Haziran tarihinde kısırlaştı 7 haziranda kusmaya başladı 2 kere 8 haziranda da tekrar bir kusma yaşadın bu durum normal midir

    #83968 Yanıtla
    Vet. Hek. Dursunali Şimşek
    Anahtar yönetici

    merhaba
    genel olarak anesteziden kaynaklı olabiliyor önemli olan iştahın gitmesi ve sürekli devam etmesi durumunda müdahale gerekir

2 yazı görüntüleniyor - 1 ile 2 arası (toplam 2)
Yanıtla: Kısırlaşma sonrası kusma durumu
Bilgileriniz:




ASLOLAN!
Evcil Hayvanınızın Sağlığı İçin Mutlaka Veteriner Hekim‘inize Muayene Ettirmenizdir.

Soracağınız tüm sorular anlattıklarınıza göre cevap verilir. Cevap veren kişinin cevabı sadece öneri niteliğindedir. Bu öneri sonucunda doğacak tüm olumsuzluklar cevap verene ya da siteye yüklenemez ve suçlanamaz. Soru soran kişiler şartları kabul etmiştir.